Florø fotball har som mål at fotballen skal være en viktig del av lokalsamfunnet, og noe alle i området rundt Florø vil nyte godt av. For å klare dette med hjelp av lokale spillere må utvikling stå sentralt, og klubben skal derfor ha et bredt tilbud til barn og unge. Arbeidet som våre frivillige foreldretrenere legger ned er uvurderlig. Å skape gode og trygger rammer og tilhørighet for de forskjellige årskullene som spiller fotball opp igjennom barne og ungdomsfotballen kan knapt måles i penger. Det er en ekstremt viktig del samfunnsbyggingen og oppdragelsen til barna våre. For mange den vikigste sosiale møteplassen utenom skolen. Som samarbeidspartner, uansett nivå, bidrar du til å realisere våre mål både på seniornivå og for våre aldersbestemte aktiviteter.

Samarbeidspartnere med Florø fotball skal ikke bare bidra, vi skal også levere verdi i retur - i form av opplevelser, markedsføring, nettverksbygging eller samfunnsansvar vi står sammen om. Slik skaper vi verdier sammen, og hjelper hverandre til å ta nye steg.

Vi skal altså gjøre oss alle, stolt og kry!

Opplevelser

• Sesongkort
  • Billettpakker til enkeltkamper
  • Ekstra bra? Nyt kampen med VIP-arrangement

Nettverk og inspirasjon

Florø fotball arrangerer gjennom året ulike aktiviteter for sine samarbeidspartnere. Målet er å bringe våre partnere sammen, slik at disse kan skape nye og sterkere relasjoner. Noen ser business og samarbeidsmuligheter mens andre bare setter pris på et godt nettverk. Aktivitetsprogrammet inneholder blant annet leverandørkonferanser etc.

Markedsføring

• Skilt på stadion, i TV-sone eller lokal sone
  • Banner i storhall
  • Profilering i nyhetsbrev og kampannonser på nett
  • Kampsponsor med aktiviteter mot publikum
  • Markedsføring på sosiale medier og web
  • Nå ut til publikum gjennom våre digitale kanaler på sosiale medier
  • Redaksjonelle reportasjer på våre digitale kanaler.

Samfunnsansvar

• Bidra til at byen settes på kartet og skaper stolthet, glede og gode opplevelser
  • Skape gode opplevinger og livslange vennskap for alle som spiller barne og ungdomsfotball i klubben
  • Bidra i våre integreringsprosjekter
  • Bidra i Florø fotball sitt arbeid for andre samarbeidsklubber i regionen
  • Bidra til at det utvikles gode områder i nærmiljøet for aktive barn

Kontakt oss for å høre mer!

Vil du ha en uforpliktende prat om det å være samarbeidspartner? Kontakt oss gjerne på epost fotball@florosk.no eller ring markedsansvarlig Kim Solheim på telefon 90678685.

Vi tilbyr 5 ulike nivåer, men vi kan alltid skreddersy innhold etter ditt behov.

GENERALSPONSOR

SAMARBEIDSPARTNER